VISMA SEVERA

Visma Severa projektinhallinta
Visma Severa on nykyaikainen ja jatkuvasti kehittyvä projektinhallintaohjelma, joka yhdistää saumattomasti myynnin, projektit, tunnit sekä laskutuksen. Koko
tiimi käyttää samaa työkalua, ja tieto tiimien välillä on helposti saatavilla ja aina ajan tasalla.
Kenelle Visma Severa sopii?
Jo yli 1500 asiantuntijayritystä luottaa Visma Severaan. Esimerkiksi mainos- ja viestintätoimistot, konsultit, insinööritoimistot, projektitiimit, IT ja ICT -yritykset, arkkitehdit ja muut projektiyritykset.
Visma Severan toiminnallisuudet
Visma Severa tuo asiantuntijayritysten hajanaisen tiedon yhteen ja selkeyttää liiketoimintaprosesseja. Kaikki asiantuntijat käyttävät samaa järjestelmää myyntiin, tuntikirjauksiin, projektinhallintaan sekä laskutukseen, ja tärkeät tiedot ovat heti tiimin sekä johdon saatavilla.
CRM
Myynti & asiakashallinta
Projektit
Resursointi, aikataulut, taskit
Työajanseuranta
Työtunnit, liukumat, ylityöt
Laskutus
Tuntilaskutus, palvelulaskutus, toistuvaislaskutus
Raportointi
Kannattavuus, työn arvo, KPI’t
Integraatiot
Taloushallinto, tiketöinti, BI-järjestelmät
Kiinnostuitko?
Visma Severa on vaivaton ottaa käyttöön, ja siinä on valmiina yhteydet kaikkiin yleisimpiin taloushallinnon järjestelmiin ja muihin asiantuntijayritysten tärkeimpiin työkaluihin.
Lue lisää täältä ja kokeile maksutta!